Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області | Фонд місцевої демократії
Фонд місцевої демократії
Foundation of Local Democracy,
Kharkiv Ukraine
Фонд місцевої демократії (ФМД) - громадська неприбуткова організація, аналітичний центр(THINK TANKS), метою якого є вплив на економічні, політичні та соціальні процеси в Україні, сприяння місцевому самоврядуванню, проведенню реформ, розвитку громадянського суспільства та демократії

Оприлюднено оцінку рівня задоволеності громадян якістю адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області

IMG_20160210_15220810 лютого 2016 року на прес-конференції Фонд місцевої демократії оприлюднив рівень задоволеності громадян якістю адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області

Майже 64 % громадян – користувачів адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області задоволені якістю роботи органів реєстрації – такими є результати громадського моніторингу якості адміністративних послуг Міністерства юстиції, який здійснювала громадська організація «Центр політико-правових реформ» за підтримки Проекту Агентства США з міжнародного розвитку (USAID) «Справедливе правосуддя».

IMG_20160210_150818
Громадський моніторинг якості адміністративних послуг Мін’юсту було проведено в жовтні – листопаді 2015 року в Одеській, Харківській, Львівській, Дніпропетровській областях та місті Києві в рамках грантового проекту «Громадський моніторинг адміністративних послуг Міністерства юстиції України як дієвий механізм впливу на їх якість».
В Харківській області опитування громадян здійснено громадською організацією «Фондмісцевої демократії». В опитуванні взяли участь більше 1000 відвідувачів реєстраційних служб Міністерства юстиції в містах Харкові, Ізюмі, Чугуєві, Змійові Опитування проводилось в управліннях державної реєстрації актів цивільного стану, речових прав на нерухоме майно, реєстрації юридичних осіб і фізичних осіб-підприємців, а також легалізації громадських об’єднань і ЗМІ.
Враховуючи зауваження громадян, які брали участь в опитуванні, експерти Фонду місцевої демократії спільно із органами юстиції та місцевого самоврядування підготували рекомендації щодо поліпшення якості, скорочення термінів та спрощення процедур надання послуг, серед яких зміна графіку роботи, створення належних умов для осіб з інвалідністю, покращення матеріально-технічного та інформаційного забезпечення, запровадження «електронної черги» тощо.
Фонд місцевої демократії доведе до відома територіальних управлінь юстиції та головам місцевих адміністрацій результати дослідження для спільного вжиття заходів та покращення якості надання послуг. З повним звітом за результатами громадського моніторингу якості адміністративних послуг територіальних управлінь юстиції у Харківській області можна ознайомитися на сайті Фонду місцевої  демократії: www.fmd.kh.ua

IMG_20160210_150844

IMG_20160210_163023

IMG_20160210_152007



Оставить комментарий




Інші матеріали

Міністру – все на чистоту
Міністру – все на чистоту

Ось так, прямо в очі сказала Міністру юстиції Павлу Петренко все , [Читати далі]

Представлено результати громадського моніторингу
Представлено результати громадського моніторингу

Київ, Україна (15 березня 2016 року). Майже 85% користувачів [Читати далі]

Розділи

  • МС (132)
  • ГС (144)
  • Зверніть увагу (58)
  • Блог (8)
  • Моніторинг видачі віз (2007-2012) (6)
  • Адміністративні послуги (61)
  • Адміністративні послуги. Харків (89)
  • Європейська інтеграція (23)
  • Конкурси (8)
  • Бібліоміст (6)
  • Культура діалогу (63)
  • Діалоги заради миру (24)
  • Новини (270)
  • Статті (32)
  • Видання ФМД (18)