Як зазначив начальник Реєстраційної служби Харківського міського управління юстиції Олег Дробот, створення і відкриття цього відділення було направлено виключно на спрощення й створення більш комфортних умов для харків’ян. «Нам вдалося досягти найбільш комфортних умов завдяки тому, що ми розділили види реєстрації, які проводяться на вул. Короленка, 16 і на пл. Рози Люксембург, 4», – зазначив Олег Дробот.За словами начальника реєстраційної служби, на вул. Короленка, 16 йде реєстрація всіх прав на нерухоме майно, а також реєстрація виробничого права – зняття іпотеки. На пл. Рози Люксембург, 4 надається інформація на запити громадян у вигляді витягів з реєстрів інформаційних довідок, виписок. Також тут отримують інформацію всі державні органи, нотаріуси, для того щоб проводити процедуру вступу в спадщину, а також зняття і накладення арештів, в тому числі судових.
«У це відділення перенесені всі ті норми й стандарти, які ми для себе виробили, починаючи з нового року. Це і просторе приміщення прийому та видачі документів, постійна наявність консультантів, наявність і надання громадянам бланків в будь-якій кількості для заповнення і подання. Також тут установлені інформаційні стенди з наявністю всієї необхідної для цього інформацією», – підсумував Олег Дробот.
Довідка. Всього за 3,5 місяці в реєстраційну службу надійшло 12192 заяви і запити, з яких було розглянуто 10762 запити, в роботі знаходиться – 1430, задоволено 7348 запитів. За час роботи філії його співробітники прийняли 3258 заяв, а з питань вступу в спадщину обробили 1254 нотаріальних запити.