Резолюція конференції «Моніторинг системи адміністративних послуг в Україні: результати та перспективи» | Фонд місцевої демократії
Фонд місцевої демократії
Foundation of Local Democracy,
Kharkiv Ukraine
Фонд місцевої демократії (ФМД) - громадська неприбуткова організація, аналітичний центр(THINK TANKS), метою якого є вплив на економічні, політичні та соціальні процеси в Україні, сприяння місцевому самоврядуванню, проведенню реформ, розвитку громадянського суспільства та демократії

Резолюція конференції «Моніторинг системи адміністративних послуг в Україні: результати та перспективи»

388_oРезолюція конференції «Моніторинг системи адміністративних послуг в Україні: результати та перспективи»

 23-24 січня 2015 року                                                                                                             м. Київ,

Русь Аккорд Готель, вул. Госпітальна, 4, м. Київ 

Учасники конференції «Моніторинг системи адміністративних послуг в Україні: результати та перспективи»

–     із схваленням відзначаючи, що створення центрів надання адміністративних послуг (ЦНАП) сприяло підвищенню ефективності надання послуг,

–     усвідомлюючи необхідність продовження реформування системи надання адміністративних послуг та розвитку системи надання адміністративних послуг в електронній формі в Україні з метою поліпшення якості, збільшення доступності та прозорості надання адміністративних послуг

–     визнаючи провідну роль громадськості в оцінюванні процесу імплементації Закону України «Про адміністративні послуги» та удосконаленні системи надання адміністративних послуг в Україні,

–     базуючись на результатах громадського моніторингу діяльності центрів надання адміністративних послуг у 13-ти містах України обласного значення у Вінницькій, Волинській, Дніпропетровській, Донецькій, Луганській, Миколаївській, Одеській, Полтавській, Рівненській, Харківській,  Херсонській, Черкаській, Чернівецькій областях та м. Києві,

–     підтримуючи звернення учасників всеукраїнської конференції «Підвищення якості адміністративних послуг шляхом посилення впливу громадянського суспільства на державну політику у цій сфері», що відбулась 18-19 грудня 2014 року у м. Київ, до Президента України, Прем’єр-міністра України, Голови Верховної Ради України, народних депутатів України,

рекомендують:

1)    Верховній Раді України:

-          узгодити законодавчі норми, які регламентують функціонування новосформованої системи надання адміністративних послуг, із іншими законами, зокрема, в частині надання інформації, здійснення державної регуляторної політики, дозвільної системи у сфері господарської діяльності;

-          ініціювати та провести у 2015 році парламентські слухання «Стан реалізації та шляхи вдосконалення законодавства в сфері адміністративних послуг»;

-          забезпечити внесення змін до Закону України „Про адміністративні послуги” стосовно стимулювання розвитку надання адміністративних послуг в електронній формі та встановлення відповідних правових засад;

-          законодавчо забезпечити можливість подання необхідного пакету документів та отримання результатів адміністративних послуг в електронному вигляді;

2)    Прем’єр-міністру України:

-          створити міжвідомчу робочу групу за участю громадських експертів з удосконалення законодавчої системи функціонування системи надання адміністративних послуг;

3)    Кабінету Міністрів України та центральним органам виконавчої влади:

-          забезпечити проведення перегляду та скорочення кількості адміністративних послуг за принципом доцільності, обґрунтованості, ефективності за рахунок усунення подрібнених послуг та тих, що дублюються;

-          провести перевірку виконання центральними органами виконавчої влади,  місцевими державними адміністраціями та органами місцевого самоврядування Розпорядження Кабінету Міністрів України №523 і вжити невідкладних заходів щодо організації його безумовного виконання;

-          усунути відомчий характер надання адміністративних послуг у ЦНАП, не допускати утворення відомчих аналогів центрів надання адміністративних послуг, «прозорих офісів» тощо та забезпечити реалізацію політики децентралізації повноважень і утворення інтегрованих офісів (ЦНАП);

-          розробити і затвердити стандарти, критерії оцінки якості адміністративних послуг, глосарій термінів щодо адміністративних, соціальних та інших послуг для забезпечення спільного розуміння між органами державної виконавчої влади, органами місцевого самоврядування та відомствами, а також для розмежування відповідальних міністерств та відомств;

-          забезпечити розробку та ухвалення Концепції розвитку електронних послуг в Україні та відповідного Плану заходів з реалізації Концепції;

-          визначити пріоритетні послуг для переведення їх надання в електронну форму;

-          вжити заходів щодо розвитку інфраструктури електронної ідентифікації суб’єктів звернення при наданні адміністративних послуг в електронній формі;

4)    Міністерству економічного розвитку і торгівлі України:

-          сформувати публічний план покрокової дерегуляції, децентралізації та спрощення системи адміністративних послуг із залученням широкого кола громадськості та органів місцевого самоврядування;

-          забезпечити функціонування єдиного реєстру адміністративних послуг, які можна отримати через центри надання адміністративних послуг, та привести його у відповідність до ст.6 та ст. 16 Закону України «Про адміністративні послуги», а також Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження порядку ведення реєстру адміністративних послуг» від 30.01.2013 №57;

-          забезпечити створення єдиного державного порталу адміністративних послуг та розробку вимог щодо запровадження надання адміністративних послуг в електронній формі.

Громадські експерти:

  1. Безвербний Дмитро, ЛМГО «Центр Політичного Аналізу та Виборчого Консалтингу» (м. Луцьк).
  2. Бригілевич Ігор, ЛГО «Центр дослідження місцевого самоврядування» (м. Львів).
  3. Владимирова Лариса, ХМГО «Центр досліджень південноукраїнського прикордоння» (м. Херсон).
  4. Добрянська Надія, Центр політико-правових реформ (м. Київ).
  5. Корявець Максим, Асоціації регіональних аналітичних центрів (м. Чернігів).
  6. Купрій Володимир, ГО «Лабораторія досліджень ТЦК» (м. Київ).
  7. Курінний Олексій, Центр політико-правових реформ (м. Київ).
  8. Левченко Олег, ГО «Подільська агенція регіонального розвитку» (м. Вінниця).
  9. Літвінов Олексій, ДОГО «Дніпропетровський координаційно-експертний центр з питань регуляторної політики», ГО «Інститут Громадської Експертизи» (м. Дніпропетровськ).

10. Ляхович Микола, ЧОГО «Буковинська агенція регіонального розвитку» (м. Чернівці).

11. Максак Геннадій, ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» (м. Чернігів).

12. Мацієвський Юрій, ОМГО «Школа політичної аналітики «Поліс» (м. Острог, Рівненська область).

13. Мельник Юрій, ГО «Сприяння міжкультурному співробітництву» (м. Одеса).

14. Мірошник Ольга, ГО «Харківський громадський Фонд місцевої демократії» (м. Харків).

15. Міхальов Олег, ГО “Агентство стійкого розвитку Луганського регіону” (м. Луганськ).

16. Плішко Денис, ГО “Центр аналітичних досліджень” (м. Миколаїв).

17. Присяжнюк Володимир, ГО «Академія стратегічних досліджень» (м. Черкаси).

18. Романенко Євгеній, ГО «Поліський фонд міжнародних та регіональних досліджень» (м. Чернігів).

19. Тимощук Віктор, Центр політико-правових реформ (м. Київ).

20. Штефан Вадим, АЦ «Бюро економічних та соціальних досліджень» (м. Полтава).

Предыдущий материал:
Следующий материал:


Оставить комментарий



Розділи

  • МС (117)
  • ГС (129)
  • Зверніть увагу (55)
  • Блог (8)
  • Моніторинг видачі віз (2007-2012) (6)
  • Адміністративні послуги (61)
  • Адміністративні послуги. Харків (89)
  • Європейська інтеграція (21)
  • Конкурси (8)
  • Бібліоміст (6)
  • Культура діалогу (52)
  • Діалоги заради миру (12)
  • Новини (253)
  • Статті (32)
  • Видання ФМД (16)